首页 > > 6

九巴車禍涉事司机有前科 傳媒爆其出事後仲玩WhatsApp

2018-02-11
来源:香港商报网

车祸现场

  【香港商报网訊】大埔公路昨日發生嚴重巴士意外,九巴企業策劃及業務發展總經理蘇偉基表示,涉事車長陳X明(30歲)2014年入職,去年9月轉任兼職,是沙田車廠車長,對上一次行走此線是1月13日。有熟悉肇事車長的巴士迷透露,陳的花名叫「口罩明」,活躍於多個網上巴士迷群組。

  疑似肇事車長陳×明的個人Facebook,曾發帖介紹自己,其上載圖片背景是駕駛座:「介紹下(吓)自己背景先,年近三十,冇樣,冇身材,冇車,冇樓,有信用卡,冇學歷,月入唔過兩萬,少講野(嘢),睇場合怕醜,睇場合內向,消費模式極度慳皮,唔應洗(使)既(嘅)唔洗(使),應該要洗(使)既(嘅)都可以唔洗(使),放假冇野(嘢)做可以係反正都有野(嘢)做,不如去開工搵多日錢......」

  有認識肇事車長人士指,對方是巴士迷,即使一向十分慳儉,早前亦不惜花費買入一部舊式「熱九」,並改名為「MING CHAN」,上載網上炫耀。

  該巴士迷直言,「口罩明」駕駛態度疑有問題,撞過車不懂吸取教訓,遲早會闖大禍。他曾於2014年8月駕九巴駛至港鐵葵芳站埋站,疑掟彎太快失控,掃毀五米鐵欄及一條石柱才停下,造成一名途人及一名乘客受傷。不過,蘇偉基表示,肇事巴士司機過往工作記錄良好。

  另外,有傳媒收到熱心讀者爆料,聲稱肇事的姓陳車長,在事發時一刻並不是全力協助救援,反而第一時間在巴士車長的WhatsApps群組內留言回應事件,答道「唔想討論,唔洗幫我賣廣告,聽朝會報紙A1」。該讀者認為,車長在出事後可能未知事態嚴重,又形容他平日「鍾意上位」。

[责任编辑:蒋璐]
网友评论
相关新闻